lördag 3 november 2012

Alla Helgona helgen

En av mina absoluta favorithögtider på året är Alla Helgona helgen. En tid för eftertanke och reflektion. Mys och tända ljus. Det har alltid känts väldigt högtidligt på något vis. Fast mysigt!

Min mamma fyller år på Alla Helgona Afton (heter det så?) och vi har precis kommit hem efter en kalasmiddag med mor och bror. Presenten blev inramade svartvita barnfoton av mig och min bror, som jag fixat och grejat med på datorn, och en supergod Irish Coffeetårta made by Super-Malin.
Grattis mamma! Du har fått det väldigt fint hemma efter renoveringen! <3

Igår var vi och fixade i ordning på kyrkogården. I ösregn. Inte direkt jättemysigt kanske, men både svärfar och Bittan fick tända ljus hos sig.

Nu ska vi bara mysa resten av kvällen...

Over & Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar