fredag 15 februari 2013

Instagram vs Hipstamatic...

En av de roligaste grejerna med en iPhone är, enligt mig, alla de roliga bildbehandlings appar som finns. För länge sedan, typ för 1,5 år sedan, när min iPhone 4 var alldeles ny och fin, använde jag mig mycket av appen Hipstamatic. Lite svårbegriplig kanske, men ibland lyckades man få till vansinnigt snygga bilder.
Men sedan började alla prata om Instagram. Över allt! Det var tydligen en riktig "måste" grej och alla pratade om hur snygga bilderna blev.
Lättpåverkad som man är, bestämde jag mig för att prova. Och tack vare en väldig lättanvändlighet var det lätt att fastna. Men efter att ha kollat igenom mina Hipstamatic bilder idag började jag "längta tillbaka" och laddade ner appen igen. Och jag gillar't, verkligen!! Bilderna blir ju busbra!
Så nu tänker jag att en kombo av "vanliga" kameran, Hipstamatic, och Instagram borde var det optimala...
Ännu ett världsproblem löst!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar