måndag 29 juni 2015

Zoom till Mobilen...

Jag har köpt mig ett Zoom-objektiv till min telefon. Jag tror märket heter Locofoto, och den är köpt på The Mobilestore.se (hette det verkligen så...?...) på nätet. Oj vilken bra skriven recension det här blir...! 

Men i alla fall! Jag har testet den både både inne och ute. På nära håll och på långt håll. And here are the results from the Swedish Jury:
Med objektiv till vänster, utan till höger. 
Med objektiv till vänster, utan till höger. 

Jag gillar't! Det finns en tyngd i objektivet som jag gillar. Det blir en viss förskjutning i perspektivet när man tar bilder på lite närmre håll. Men det kan lika gärna vara jag som inte vet hur man gör. 
Objektivet skruvas fast i en "bump-ram" som följer med i paketet. Denna ramen verkar skydda både telefon och objektiv bra. 
Ja, än så länge är det två tummar upp för denna grej!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar