söndag 24 juni 2012

Jaaa men det verkar ju fungera detta ju...

Naajs!!!

Då kan jag ju blogga som vanligt igen ju. Jag har inte kunnat blogga från iPhonen den senaste veckan, och har i det närmaste fått abstinensliknande besvär. Något som jag inte trodde skulle kunna inträffa... Men jag tror att mitt dåliga minne har något med saknaden att göra också. Kommer ju knappt ihåg vad jag gjorde igår ju...

Men men, nu blir det att blogga på blogger istället. Blogg.se rockar inte fett längre...

Vi kom hem från några dagar vid kusten för några timmar sedan, grabbarna och jag. Vädret har varit ganska risigt, men jag älskar ändå att vara vid havet.

Vi åkte ner till stugan i Falkenberg i torsdags och lyckades få några timmar av sol och sommarvärme. Jacken är en riktig galning när det gäller att bada och kunde knappt vänta att få slänga sig i vågorna. Det är underbart att få se sitt barn så lyckligt!
Midsommarafton innebar snålblåst och regn. Vi hann med en långpromenad till småbåtshamnen på förmiddagen, men när det började närma sig dans kring midsommarstången på eftermiddagen hade temperaturen sjunkit betydligt och regndropparna föll tunga från en grå himmel... Hugaligen!!

På Midsommardagen for vi till Varberg och hälsade på Sara och Klaes i deras nya fina stuga i Södra Näs. Alltid skojigt!! Väl "hemma" igen i Stafsinge Strand hann plutten med ännu ett dopp i böljan den blå innan regnet tog vid.

Idag har vi shoppat på favvostället Fynda, och nu sitter jag här. Magnus nattar Jacken och sedan blir det myskväll.

Semester! Vi gillar't!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar