onsdag 31 december 2014

Spökjakt

Vi delade precis en märklig upplevelse här hemma... Jag satt i soffan i vardagsrummet och Magnus badade med Jack. Från platsen där jag satt ser man lite snett väggspegeln i hallen. Då ser jag plötsligt baksidan på en man i spegeln, som går in i badrummet. Han såg ut som Magnus (fast något längre när jag tänker efter) så jag reagerade först inte. Men sekunden senare kom jag på: Hallå eller, han badar ju med Jack ju?!? Jag gick in i badrummet med en gång för att kolla läget. Och mycket riktigt, där satt de ju i badkaret. Jag frågade Magnus om han varit uppe och hämtat något. Han nekade, men sa samtidigt att han precis sett någon stå i dörröppningen som han trodde var jag. Men när han tittade upp var det ingen där... Vad? 
Man kan ju tillägga också att det inte är första gången precis som vi reagerat på något konstigt i hallen och i badrummet... Kanske dags för att kontakta Ghostbusters snart?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar