måndag 16 februari 2015

Det tar på krafterna...

... att ställa ut på galleri. Är helt slut! Dessutom har det varit första jobbedagen i verkliga livet, efter sportlovet idag. Så nu sitter jag här i soffan, totalt kraschad. Barnet sover, maken jobbar och jag funderar på om popcorn är en bra idé eller inte. 

I morgon är det sista dagen i galleriet. Det har varit en fantastisk upplevelse! Jag har lärt mig massor och fått massor med uppslag och nya idéer till vad man kan göra här näst. (Redan på torsdag ska vi ut på äventyr...) 
Bäst av allt, förutom det stärkta självförtroendet till att jag faktiskt inte suger helt och hållet, har varit alla möten. Jag har träffat mängder med nya människor, några nya vänner, och fått höra berättelser som jag aldrig hade fått kunna göra annars. Det har visat sig att mina foton har berört och väckt känslor hos främmande människor (och även en del nära och kära...) som kommit fram och sagt att de, tack vare mina foton, inspireras till att se på sin omvärld och närmiljö med helt nya ögon. Hur coolt är inte det då?! 

Tack alla som besökt "I en annan del av stan" och förgyllt min tillvaro!! <3 <3 <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar