fredag 1 maj 2015

1:a maj!

Nu är maj äntligen här och jag hoppas att kunna lägga den senaste tidens trötthet och stress bakom mig. 
Vi har haft en skön ledig dag idag, knåddisbåddis och jag. Magnus har varit i Falkenberg och målat stugan, så vi har fått roa oss själva. I förmiddags drog vi iväg till Loppisen på Åhaga tillsammans med mamma Alshag. Herregud vad folk... Jag hittade absolut ingenting. Förutom ett par jeansshorts av märket Lee till Jack, bara för att... 
Efter spaghetti och köttfärssås middag och lite vila, cyklade vi ut framåt kvällningen igen. Av någon konstig anledning hamnade vi på Netto på Sjöbo Torg och fick med oss ett fikonträd till balkongen hem. Det var ju i och för sig en bonus. Men denna butik är fortfarande platsen som Gud glömde... 

Nu är maken på väg hem från Fbg. Sonen somnar snart vad det verkar som, och jag ska mysa lite för mig själv i soffvärmen en stund... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar