söndag 2 december 2012

1:a advent

Idag har det varit fantastiskt fint väder. Kallt och soligt!

På grund av omständigheterna med min älskade Magnus på sjukhuset har vi tyvärr inte kunnat njuta av det. Förutom Jacken som har stått på balkongen påpälsad till tänderna och sjungit julsånger för Talking Tom Cat i min telefon. Sötare pluttis finns inte! <3
Jag är på bättringsvägen från flunsan, men det tar på krafterna. Städning och sånt har kommit på efterkälken de sista veckorna. Men idag kom mammorna hit och kavlade upp ärmarna och hjälpte mig med en riktig storstädning. Så nu har även Tigrarna på Lugnet adventsfint hemma! Även storebror kom som en räddande ängel då dammsugaren strejkade, och fixade hit en ersättare. Tack bästa familjen!! <3 You Rock!!

På eftermiddagen åkte jag upp en stund till min sjukling på lasarettet. Han är på bättringsvägen och bra mycket piggare om man jämför med helvetesdagen igår... Väldigt väldigt skönt!!

Nu ligger vi nybadade här i sängen, mitt lilla hjärta och jag. Han har precis somnat mot min axel och snarkar nöjt. Tror att jag ska släcka lampan och göra det samma. Over & Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar