söndag 10 mars 2013

Ooooj då...

Det var väldigt vad det gick långt mellan blogginläggen nu då... Hmm, vi har inte varit sjuka och inget annat särskilt har hänt. Antar att en liten vårtrötthet har visat sig. Plus mycket på jobbet. Då är det svårt att finna lugnet till att blogga också. Men nu ska jag nog kunna skärpa till mig lite. Hoppas jag...

Vi gillar att fika, min familj och jag. Vi gillar också att ha picknick. Så idag, i den iskalla vårsolens sken packade vi ihop och drog till Almenäs för år 2013:S första picknick. Mysigt som 17 men kallt som attans var det. Höll på att förfrysa fingrarna när jag skulle fota lite fräck is. Det stack och värkte i händerna en lång tid efter. Men nu är det bra igen!

Idag har vi också hunnit med en middag hos mor med storebror.
Nu badar männen i mitt liv medans jag färgar håret. Söndagskväll...

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar