torsdag 28 mars 2013

Påsklov!

Klockan är 05:19, det är påsklov och jag ligger sömnlös. Lite typiskt! Men lugnt! Behöver ju inte gå upp om 10 minuter i alla fall...

Idag far vi till kusten för att fira påsk. Det ska bli oerhört att få komma till havet några dagar och andas frisk luft.

Jag smashade min telefon igår. Min fina lilla iPhone 4. Den föll ur min byxficka och framskärmen totalsprack. Oerhört frustrerande! Och telefonberoende som man är fick jag snällt uppdatera mig till en iPhone 5. Egentligen är det ju lite skoj att få uppdatera sig vad det gäller mobilnörderifronten. Synd bara att det ska vara så jäkla dyrt! Men snygg är den i alla fall!!

Igår hade vi också besök av goaste Johanna N. Hon hade med sig världens största påskägg till lillfisen som blev alldeles till sig i trasorna. Ett bra sätt att vinna Jacks hjärta!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar