torsdag 23 juli 2015

Helsingborg <3

Nu befinner vi oss i en av mina absoluta favoritstäder: Helsingborg. Vi kommer att bo två nätter på Hotell Tornet precis i utkanten av Kärnan Parken, där vi lyckats boka in sviten med balkong och allt... 
Vi har hunnit med en himla trevlig fika hos goa Ingegerd och Bertil som bor tjusigt mitt på Drottninggatan. En bonus var att jag kunde leverera det fotografi de köpt från min utställning på Galleri Villastaden. 
Vi har också hunnit med en promenad till Norra Hamnen och en kvällsmatscarpaccio på en av restaurangerna där...
Efter det blev det klättring mitt på Kullagatan... 
Trapphäng nedanför Kärnan... 
Och så den vackra vackra utsikten förståss... 

Nu somnar snart knåddisen efter en lång dag och vi ska planera morgondagens Urb Ex-expedition på balkongen... 

Over & Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar