måndag 6 juli 2015

Regnig måndag...

Vilken kontrast mot helgens värme... Regn och många grader kallare. Men det kunde ha varit värre! 
Vi har badat på Simarena idag, Jackis och jag. Och han fortsätter att vara lika superduktig som vid tidigare tillfällen. Idag har vi övat på bentag, "åka X-wing" (alltså, jag drar honom när han håller i antingen en gummiring eller i mina händer) och att plaska utav bara helsicke. Men duscharna i omklädningsrummet fortsätter att vara det roligaste av allt...

När Magnus kom hem fick jag en stund för mig själv nere på stan och kunde göra sånt som är svårt att hinna med när man har en rastlös 6-åring med sig. Jag han med både Apoteket, Panduro, Indiska och Cassels innan det var dags för hemgång. 
Tunna och sköna Zebrabrallor kom med i påsen hem från Cassels, liksom... 
... tjusiga bambumuggar med lock från Indiska. Nu ska här drickas kaffe med stil på våra utflykter minsann! 

Nu ska jag försöka somna till ljudet av skallrande fönsterrutor. Hjälp vad det blåser ute! 

Over & Out...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar