onsdag 8 oktober 2014

En ganska vanlig onsdag...

Jackis har varit på dagis och jag har varit på jobbet. En ganska så vanlig onsdag med andra ord. Fast trött... Jag har varit stentrött i klassrummet och pluttis har tyvärr varit både ledsen och trött på dagis. Jäkla höstvirus!! 
Men det finns ju skojigheter att glädja sig åt också! 
På lördag är det vernissage på den samlingsutställning jag ska vara med på, på Galleri Villastaden. Idag var det en stor  artikel om detta i Borås Kuriren: 
Kom och titta! 

Igår var vi hemma hos mamma, pluttis och jag. Man har ju börjat släktforska, minsann, så det var lite extra skoj att bläddra igenom alla gamla fotoalbum, som jag redan tittat i 1000 gånger förut...
Jag fick aldrig träffa min mormor och morfar, som båda gick bort strax innan jag föddes. Men jag har alltid gillat att titta på gamla fotografier av dem. Dessa är några av mina favoriter! 
Min käre make och bästa vän blev firad på jobbet igår, då han jobbat på samma arbetsplats i 30 år. Herregud, man kan ju tro att han är jättegammal... Glad var han hur som helst! 
Igår blev jag också klar med vabbprojektet aluminiumtejpat ateljébord. Nöjd som tusan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar