torsdag 23 augusti 2012

Dagen idag...

Är det fredag? Är det måndag? Näe, det är torsdag! Har kännt mig förvirrad hela dagen. Är det sömnbrist? I dont know... I morgon är det fredagsmys i alla fall!

Förutom allmän förvirring har dagen varit bra. Vi är ett gott team på Merkurius som har bra koll på våra kids.
Men allra bäst är det att komma hem till Jacken och lukta på honom. Och förundras över hur stor och duktig han blivit. Och bli glad när man ser hur stolt han blir när han klarar av att göra något bra. Som en helt fantastisk Star Wars teckning. Det är kärlek det! <3

Förövrigt har jag ätit choklad idag. Attans battans! Jag som bara skulle göra det på lördagar och som varit riktigt duktig i veckan. Men idag stod det en chokladkartong på bordet i personalrummet. Och jag kunde inte hålla mej. Men jag gick hem i ösregn från Sjöbo. Det måste ju göra lite gott i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar