torsdag 2 augusti 2012

En märklig dag i Hökensåsskogen...

Idag har vi varit och hälsat på min pappa. Han bor i skogen på Hökensås utanför Tidaholm. Jag har inte varit där på 10 år. Men för ett par veckor sedan brann hans otroligt fina hus ner till grunden, han själv klarade sig undan med blotta förskräckelsen, så nu var det liksom mer eller mindre ett måste att åka dit, kändes det som.
Dessutom har Jack aldrig träffat sin morfar tidigare, så det var ju hög tid att göra ett besök!

Vi har haft en bra dag ute i skogen och ätit mycket god smörgåstårta. Solen lyste hela dagen och det var vansinnigt varmt. Det var också väldigt skoj att träffa min faster Anita och hennes man Lasse igen.

Jag har kommit att förstå att änglar faktiskt finns. De heter Christer och Ingvor, bor i närheten av min far och har verkligen tagit sig ann honom. Som vänner och medmänniskor. Jag önskar att alla kunde få äran att känna människor som dessa båda stjärnor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar