fredag 10 augusti 2012

Fredagsmyser på min spikmatta...

Magnus och jag hämtade Jacken på dagis redan klockan 12 idag. Han var själaglad när vi kom och pratade och pratade med händerna upp i luften precis som han brukar göra när han är exalterad.
De här tre dagarna på dagis har gått otroligt bra och han har varit på mycket bra humör hela tiden. Jag var lite orolig för hur det skulle gå med tanke på det långa uppehållet. Så det är verkligen kul det inte har varit några problem med att lämna honom.

Min högra arm är fortfarande lite knasig. Absolut inte som den var igår då jag inte kunde lyfta den överhuvudtaget. Jag tror att en nerv kommit i kläm i axeln, så det är nog bara att ha tålamod och vänta ut det.

Jag har legat en timme på spikmattan nu när jag kom hem efter jobbet. Det är alltid bra för min konstiga kropp! Men nu kommer Jacken farandes på sin trehjuling och tjattrar om att han vill åka till Liseberg... Det är nog dags att gå upp nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar