tisdag 2 oktober 2012

Fortfarande sjuk...

Har haft feber hela dagen idag också. Men eftersom det är vår lediga dag idag och man vill vara en god moder drog jag ändå med mig knåddisbåddis till Knalleland i förmiddags. Helt genomsvettig mötte vi upp med mamma Alshag för en fika på Knallerian. Efter en bränd bulle, en cool mössa till Jacken och några nya ljus var det dags att knalla hemåt igen. I ösregn. Jag hade inget paraply och det regnar in i vår nya x-wing vagn. Så vi var precis lika blöta, både Jacken och jag, när vi kom hem. Inte vidare bra för förkylning och feber precis...

Då är det tur att han gillar mys och nörderier, lille plutten, för eftermiddagen gick åt till horisontalläge i soffan och Star Wars på TV:n. Jag halvsovandes och han babblandes på om diverse rymdskepp.

Over & Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar