tisdag 30 oktober 2012

Novemberlov, dag 2

Hej förkylning! Jag nyser som en galning och är helt mosig i huvudet. I morgon är det besök på läromässan på Åhaga som gäller. Jag lär vara fullproppad med diverse Ipren och Alvedon vid detta besök...

Jackis och jag har haft våran lediga dag idag. Och passande nog fick han följa med mig till jobbet i förmiddags. Man har ju liiiite granna att göra s lärare, så det gäller att passa på när man kan...
Jackis tyckte det var spännande att åka buss och tjoade högt efter Darth Vader. De gamla tanterna på bussen tittade på honom med lite skräckblandad förtjusning.

Efter två timmar, två mackor och en glass kände jag mig hyfsat färdig. Solen sken så det fick bli en promenad från Sjöbo till Knalleland och en fika med mamma Alshag. Sedan hem och fixa potatistjofräs och kyckling med vitlöksbearnaise. Kolla in Buzz Lightyear på Blue-Ray och bada.

Nu: Sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar