onsdag 1 januari 2014

2013

Ja ett år har ju passerat och vi är nu inne på dag 2 av 2014.
Jag hade först tänkt att skriva en lång uppsats om vad som hände, vad som var bra, vad som var dåligt med 2013.
Men jag skiter idet!
Här kommer istället några favoritbilder från det gångna året:



Världens bästa Jack fyllde 4 år. Han är en genomgo kille med humor och ett hjärta av guld som under året utvecklats mycket positivt och lärt sig massor. Han är envis som få men inte det minsta långtjurig. Mammas hjärta!! <3



2013 var året jag upptäckte glädjen med fotografering igen. Mycket tack vare iPhone, Snapseed, våra många knasiga utflykter i bygden. Och så detta hus. Jag älskar detta hus! Jag skulle vilja frystorka det, sätta det under en glaskupa och bevara det för alltid.



Vår underbara Skånesemester i juli är något som kommer leva med i hjärtat länge. Vi spenderade några nätter på Sundsgården. Vädret var fantastiskt och vi bara var tillsammans. Med varandra. Fantastiskt!!



Och så True Colours naturligtvis. Min första utställning på 5 år gav mersmak. Jag vågade! Jag gjorde det! Och det kommer mer...


Nu ska jag väcka familjen och hinka lite mer hostmedicin...

Over & Out!


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar