söndag 29 juli 2012

Nu så...

Min telefon fungerade inte igår. Vare sig att ringa ifrån eller att surfa med. Därför blev det inget blogginlägg. Mycket frustrerande!

Men idag verkar den vara pigg och kry så nu ska jag försöka mig på att blogga lite innan junior vaknar. Får se hur det går med en liten Jansson som buffar och grejjar och är nyfiken...

Katten Jansson har varit ett stort tillskott till Team Tiger och har blivit en självklar medlem i vår familj på bara ett litet kick. Hon vill vara nära hela tiden och sover i våran säng, helst på Magnus, på nätterna. Det trodde jag aldrig att man kunde bli så fäst vid ett litet djur...

Igår träffade vi Emma och Jair. Emma har fyllt 25 och det firade vi med en utflykt till Hofsnäs för bad och lunch. Jacken låg i blöt mest hela tiden men ville av någon anledning komma upp och pussas med jämna mellanrum. Mycket mysigt! Hofsnäshamburgaren var precis lika god som jag kom ihåg den och Lejonet&Björnen-glassen är alltid en höjdare.

En bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar