måndag 27 maj 2013

Men *gäääääsp* då'rå...

Ikväll är jag TRÖTT!!! Jacken vaknade 03:00 i natt. Ungefär fem minuter efter jag hade somnat kändes det som. Magnus snarkade på som vanligt. Men "mamma-radarn" verkar vara inställd på att fortfarande vakna vid minsta lilla pip som knåddisbåddis gör. Aningens hopplöst, då han egentligen inte är särskilt störig längre när han vaknar. Han ligger mest och viskar för sig själv och berättar små historier och sjunger lite tyst. Men för mig är det ändå kört...

Sedan kan jag lägga till en utedag med kidsen på Almenäs på måndagens meritlista. Visserligen är det inte särskilt ansträngande med lagom fint väder, korvgrillning, fiske, käka glass och cykeltur fram och tillbaka. Men jag är ändå stentrött. Jacken somnade precis och jag funderar starkt på att göra honom sällskap trots att klockan bara är halv åtta. Magnus är i Tyskland i några dagar och katten är inte mycket till sällskap när hon ligger och snarkar på torktumlaren...
Ja jag går nog också och knyter mig... Godnatt vänner!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar