onsdag 5 september 2012

Konferens

Är nu på väg hem med bussen efter en heldag på konferens i Göteborg. Drösvis med lärare från hela landet har manglats av Skolverket med information om det nya betygssystemet och om hur man sätter betyg i 6:an. Intressant och ganska krångligt. Massor att sätta sig in i. Så nu vet jag vad mina kvällar kommer att gå åt till den närmsta tiden.

Vi bjöds på lunch på Restaurang Estrad. Wallenbergare med potatismos, ärtor och rårörda lingon. Vansinnigt gott!! Jag hade även sällskap av Goa kollegan på Saturnus, Tina, som tyvärr inte fastnade på bild.

En bra dag! Men nu ska det bli gott att komma hem till mina grabbar. Måste bara komma ihåg att köpa öronproppar... Så, nu har jagskrivit det här så nu kan jag väll ändå inte glömma av det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar