tisdag 25 september 2012

Ledig tisdag...

Tisdagar har kommit att bli riktiga favoritdagar. De är nämligen mina lediga dagar det här läsåret.

Idag har vi härjat loss på Leos Lekland. Gamla mor (dvs jag) kände sig plötsligt övermodig och slängde sig utan att tänka nedför den läskiga vita spiralrutschkanan. Något jag lovade mig själv för två år sedan, vid ett av de första besöken, att jag aldrig mer skulle göra. Men det gjorde jag idag. Resultatet är en ond rygg och en lättstukad fot. Not so very smart people! Men trots detta hade vi det mysigt ändå. Efteråt blev det middag hos mor på Norrmalm och lite mer rutschkaneåkning.

Magnus har åkt på affärsresa till Skåne idag och kommer inte hem för än på torsdag. Funderar på att poppa lite popcorn. Bara för att...

Vi saknar dej maken!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar