lördag 22 juni 2013

Äntligen...

... verkar det fungera att lägga in bilder på min kära blogg igen. Det blir liksom inte detsamma annars... Jag fick helt enkelt ladda ner en annan app; BlogPress istället för Blogger. Den kostade 22 spänn så nu FÖRVÄNTAR jag mig att det ska fungera smärtfritt.
Med den här ska man tydligen kunna ändra font och färg och sånt också. Ska bli skoj att se om jag kan få ihop det.

Här är lite bilder från idag, Midsommardagen 2013. En Midsommardag som lär gå till historien som "Den stora Bakisdagen" trots att jag inte varit det minsta bakis... Junior fick något spel i natt och somnade inte om för än 5 på morgonen, vilket innebar (naturligtvis) att jag somnade till vid 6 och vaknade igen vid 9. Totalt slut! Magnus fick till några fler timmars sömn än mig. Lär bli tidig sänggång ikväll...

Hursomhelst...
14:30 var vi klara för att bege oss ut i friska luften en stund.




Målet blev Kransmossen där vi naturligtvis var tvungna att prova den nya Military Fitness banan. Jisses! Man är helt klart ganska långt från toppformen. Men Magnus och jag lyckades i alla fall ta oss upp för första hindret.




På promenad!




Lill-Ån brusar!




Mina hjärtan! ❤




Min snygge man!



Jackis och jag...
Nu:
Over & Out!
(bilder från Midsommarafton kommer snart...)
-Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar