tisdag 25 juni 2013

Ett dopp på kyrkogården...

... låter kanske lite skumt. Men detta är från och med idag något som min älskade son kan lägga till på sin meritlista över "Konstigaste platserna jag har badat på med kläderna på". Nummer ett på listan är brunnen på Stora Torget en kall höstdag. Men att hoppa i med kläder och skor på i den nya vattenfallsforsdammtjottaballongen på St Sigfrid kvalar ju in som nummer 2 på listan i alla fall. Attansbattansunge!!!




"Hmmm, jag måste nog ta och bada lite minsann! Det ser ju så frestande ut..."




"Vattnet är ju precis lagom varmt!"




"Jag klättrar upp den här stenen först och ser lite söt ut. Då blir mamma glad!"




"Jag passar på och fikar lite med mormor också, så de inte misstänker något..."




"Hmm, nu ser morsan nöjd och glad ut! Då passar jag på..."
Sedan tog han sig ett dopp, Jackfisen. Då var mamman inte fullt lika glad... Det är tur att han är söt! ❤
-Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar