tisdag 11 juni 2013

Liten plutt...

... är inte helt med. Krånglig mage, väldigt trött och låg. Han har väll antagligen fått min envisa förkylning som går in på tredje veckan nu. Störda sömnrutiner hör ju inte saken bättre heller precis...

Määän vi lyckades ta oss en sväng till biblioteket idag i alla fall, då även mor Alshag var med. Lite Pinoläsning och en kall glass på Borneby och Uthus (eller vad de nu heter) är alltid bra för en snuvig själ!

Nu snarkar lillfisen här bredvid. *wiiihooo* Vilken lättnad jämfört med gårdagskvällen då han somnade av ren utmattning 00:30. Hoppas han är piggare i morgon!!

Nu ska jag gå och greja med mitt nya sommarprojekt. Jag ska sy ett överdrag till vår soffa som har sett helt förskräcklig ut länge nu med en stor reva i ena sittdynan. Jag beställde lite olika mocka- och läderimitationer på ett himla bra ställe på nätet som heter Skapa Mer. Snabb leverans och bra priser. Nu ska soffan få sig ett ansiktslyft "lapptäcksstyle"!
Pino är bäst (fortfarande)!
Han är inte helt med... Pluttis! <3
Jag hoppas soffan blir lika stylish som jag tänker mig...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar