torsdag 8 augusti 2013

Jahapp...

Här ligger jag raklång i soffan och väntar på att pluttefajsen ska somna. Det är Magnus tur att natta. Jönssonligan är på TV. Jag är hungrig. What to do?
Dagen idag började med att jag legat sömnlös halva natten, att det ösregnade och att Jackis hade feber och var trött och hängig. Ooh så underbart liksom... Dagens planer fick ställas in och jag fick roa mig bäst jag kunde medans junior tog igen sig i soffan framför Star Wars.
Men som tur var piggnade han till framåt eftermiddagen och det ihärdiga regnandet upphörde en aning. Så med regnkläder kunde vi bege oss ut för en välbehövlig cykeltur. Skoshopping inför dagisstart nästa vecka och ett besök på en ödslig lekplats i Annelundsparken hann vi med innan det började ösregna igen.
Överlag en ganska lugn, alldeles ospännande och skön dag...




-Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar