söndag 8 juni 2014

Nu ska vi se...

Nu var det mååånga månader sedan jag bloggade sist. Jag som hade ett nyårslöfte om minst ett inlägg varje dag. Vad hände?

Jaja... Det har hunnit bli sommar! Solen lyser och fräknarna på näsan har kommit fram med besked. Jacken har fyllt 5 och Magnus och jag har firat vår 11-års dag.
Om fem dagar är det skolavslutning och om 10 dagar börjar min semester. What's not to like?

Dagen idag har bjudit på sol och härlig försommarvärme. I förmiddags packade vi in mormor i bilen och drog på loppis på Brämhults gård. Något som visade sig vara mycket trevligt med en hel del fynd.
Efter detta blev det ett dopp i Transåssjön med Noel, Johanna och Tom. 

Nu på har vi precis kommit hem efter en promenix till Stadsparken och utomhuskvällsmat i form av jordgubbar och glass på en parkbänk.

Nu: mätt, nöjd och glad ska jag försöka locka med mig junior till badkaret.

På återseende! Snart! Hoppas jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar