måndag 23 juni 2014

Sommarlov dag 1...

... börjar lida mot sitt slut. Magnus gör ett försök att natta Jackis och Lotta på Liseberg är på TV:n. Jag sitter i soffan och sjunger med i första låten och känner mig plötsligt väldigt väldigt medelålders... Och det blir ju inte direkt bättre när den där Yohio kommer in och han kör en av sina största hits. Som man aldrig hört... Hallå, vad hände?!
Efter att vi käkat middag drog knåddisbåddis och jag iväg på räsercykeln upp till Brämhult för att möta Magnus på jobbet. Jack verkligen älskar att åka med cykeln, skrattar lika bubbligt hjärtligt och sträcker ut armarna åt sidorna precis som han flyger. 
Jag har alltid cyklat mycket och tyckt att det kunnat vara både underbart avkopplande och bra motion. Men med denna Cargobike är det verkligen ett extra nöje som jag absolut inte ångrar att vi köpte. Underbart!!

Och apropå "balanskillen" på bilden. Jack var 14 månader innan han kunde gå, och han kröp inte över huvudtaget. Men jäklar vilken balans han har! Likt en ballerina flyger han fram över smala spångar och balansbräder. Jätteroligt att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar