måndag 15 juli 2013

Nyttiga familjen!

Ja, vi kanske inte har ätit helt onyttigt innan heller. Men nig har det väll slunkit ned någon onyttighet lite då och då. Ibland... Ganska ofta kanske... Men inte jämt...
Men nu ska det bli ordning på torpet i alla fall! Jag har köpt en mixer. Äntligen! Som verkar fungera bra. Till skillnad mot vår gamla, som läckte som ett såll...
Och Jackis verkar gilla smoothies. Åtminstone den jag gjorde till efterrätt. Döpt till "Pontupin-saft" (ni som har småbarn vet nog vad jag menar...) bestod den av kokosmjölk, avokado, banan, melon, kiwi och röda vindruvor. "Slurp!" sa det. Sedan var den slut. Mycket bra!!



Det blev visst en aningens kladdigt med denna också. Jag var ju tvungen och fota lite och fattade inte att jag inte satt på locket ordentligt...



*slurp*

-Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar